فراخوان بخش تایپوگرافی جشنواره هنر و مقاومت

نظام مديريت تبليغ ارزش‌ها، كه در گستره فرهنگ ملی و دين، رسالت فهم و مفاهمه و پاس دارى را بر عهده دارد، بدون در نظر گرفتن زوایای مختلف جامعه، ابتر و بدون گستره لازم خواهد بود. اين موضوع تا زمانى جدّى‌تر به نظر مى‌رسد كه بدانیم، هویت ملی ما، دشمنانى كار آزموده، با پشتكار و با انگيزه در پيش رو دارد. از ميان آسيب‌هاى خرد و كلان که بر پیکر فرهنگ و هویت ملی وارد می‌شود، نداشتن دید و حرکت همه جانبه برای تولید، تبلیغ و توزیع فرهنگ در دراز مدت يا زمانى كوتاه مى‌تواند پيكره هویت ملی جامعه را دچار تلاشى و انهدام نمايند.

به گزارش روابط عمومی کانون هنر شیعی، فراخوان بخش تایپوگرافی پنجمین جشنواره هنر مقاومت با تاکید براهداف و آرمان‌های اصلی انقلاب، حفظ استقلال و هویت ملی کشور، استکبار ستیزی، کرامت انسان، و اعتلای همه جانبه ایران منتشر شده است.

بخش تایپوگرافی به اشعار ایرانی اختصاص دارد و شعرهایی با موضوعات حماسی و وطن دوستانه در بخش‌های کودک و بزرگ‌سال می‌توانند در این بخش شرکت کنند. علاقه‌مندان برای اطلاع از متن کامل این فراخوان، مقررات این رویداد و عناوین جشنواره به وبسایت http://www.shiaarts.ir/typography مراجعه کنند.

لازم به ذکر است آخرین مهلت شرکت در این فراخوان یکم آبان ماه ماه میباشد و داوری آثار ارسل شده بلافاصله پس از اتمام مهلت ارسال آغاز می گردد.
بنیاد فرهنگی روایت فتح پس از برگزاری موفق چهار دوره جشنواره هنر مقاومت و استقبال هنرمندان ایران، از شما دعوت می‌کند تا در پنجمین جشنواره هنر مقاومت که به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار می‌شود، مشارکت فرمایند.

 

پیام بگذارید

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.