کارگاه یک‌روزه تایپوگرافی با موضوع اشعار و سروده‌های ایرانی انقلابی و محوریت بخش تایپوگرافی پنجمین جشنواره هنر مقاومت در شهرهای اصفهان و شهر مقدس قم برگزار شد.

کارگاه آموزشی تایپوگرافی که با حضور علاقمندان، دانشجویان و هنرمندان رشته هنرهای تجسمی برگزار شد از جمله برنامه‌های جنبی و آموزشی پنجمین جشنواره هنر مقاومت است که با هدف تقویت ابعاد آموزشی و هنری هنرمندان و هنرجویان توسط اساتید بارز این رشته همچون استاد مسعود نجابتی و همراهی آقایان حمید قربان‌پور، حسین چمن‌خواه، سیدمهدی حسینی و حسین مرتضایی برگزار شد.

این کارگاه یک روزه در محل خانه هنرمندان اصفهان و نگارخانه اشراق قم برگزار شد و مورد استقبال دانشجویان و هنرمندان این رشته هنری واقع شد.

گفتنی است؛ قرار است براساس تصمیمات شورای سیاست گذاری جشنواره هنر مقاومت کارگاه‌های آموزشی ویژه بخش‌های مختلف این جشنواره برگزار شود که اخبار آن از طریق روابط عمومی جشنواره و سایت رسمی جشنواره به اطلاع عموم خواهد رسید.

پنجمین جشنواره هنر مقاومت، در ۱۰ بخش «پوستر»، «تبلیغات شهری»، «کارتون و کاریکاتور»، «تصویر سازی»، «طراحی صنعتی»، «پرچم و کتیبه»، «تایپوگرافی»، «گرافیک متحرک»، «نقاشی دیجیتال»، «عکس» و بخش ویژه «علمی ـ. پژوهشی» دی و بهمن ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

 

پیام بگذارید

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.